Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Nováku, stojí vám to za to? Zpočátku jsem se na zlé komentáře pod svými blogy snažila reagovat, ale zbytečně mě to rozčilovalo a stejně jsem nedosáhla vůbec ničeho. Ani je nemažu, jejich názory často ukazují, že jsou to často lidé nešťastní, zahořklí, pro něž diskuze pod blogy a rýpání do ostatních je patrně jediné rozptýlení v jejich životech. Stojí vám tedy za to s nimi polemizovat, nechat se vyprovokovat a posléze zablokovat? Opravdu si myslíte, že se někteří blogeři spolčují s adminy a škodí vám. Promiňte, to už mi opravdu připadá jak sci-fi.

I mně jeden blog admini smazali, byl o (ne)hrazení zdravotní péče. Nevím, je-li na mém blogu viditelný pro ostatní, ale já ho vidím. Snažila jsem se bránit, nepovedlo se mi to. Tak je smazaný. No a co? Zboří se kvůli tomu svět?

0 0
možnosti
Foto

Pane Nováku, těžko jste se mohl bránit kyberšikaně, když jste sám kyberšikanu mazáním normálních diskusních příspěvků provozoval.

1 1
možnosti

P64e26t52r 81U81h48e26r

16. 12. 2019 13:43

Dobrý den pane Vymazale, jak se máte?

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Děkuji za smazaný příspěvek. Do teď jsem nevěděla, zda je pravda na Vaší straně, nebo na straně těch, co mažete. Teď už to vím...

3 0
možnosti
Foto

Ne, pravda není ani na straně těch smazaných. To byste musela číst počáteční diskuze. Včera už to autor asi bral šmahem podle jména. Vás si zkrátka zafixoval, podle příspěvku ze 14. 12. ze 14.45 hod jako někoho, kdo se přidal k nepřátelské smečce, ačkoliv další příspěvek už mohl být zcela přátelský. Tím nechci říci, že ten příspěvek ze 14. 12. byl nějak zvlášť závadný.

Myslím, že se v tom příliš vrtáme. Jsou zde nadále normálně autoři, kteří mažou podle jména, i kdyby to byl sebeslušnější příspěvek. Prostě jim ti lidé nesedli a u svých článků je nechtějí. Je to třeba respektovat? Těžko říci, to je otázka názoru. Já se nebudu vnucovat tam, kde nejsem vítaná. Aspoň se snažím.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3308x
Rád analyzuji politický svět kolem sebe, jak domácí tak zahraniční. A pak to občas okomentuji. :-)

Seznam rubrik