Diskuse

Rozloučení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Psal články, povolil v nich diskuse. Ale chodili mu tam lidi:-(

7 0
možnosti
PT

P48e92t22r 74T92o69m19e45k

15. 12. 2019 21:59

R^R^R^Naprosto s vámi souhlasím. Taky vím co je zdejší šéf cenzorů s požehnáním šéfredaktorky zač. zač.

2 2
možnosti

P77a30v66e97l 91Č90e31r72n83ý

15. 12. 2019 21:37

Val Tondo, val....:-)

1 1
možnosti
BK

Skvělé! Jen se pěkně ukažte, co ve vás opravdu je. Ať veřejnost vidí, co se tu drží za lidi. To je ta "výkladní skříň" - o které často mluví administrace. Ta vysoká úroveň, kterou blog Idnes musí mít.

4 2
možnosti
JL

Diskutoval jsem s vámi vždy věcně i když jsem s vámi nesouhlasil. Dokonce jsem vás v článku o kyberšikaně podpořil, když jsem napomenul paní Černou aby diskutovala k věci a nebyla osobní. Paradoxem je, že jste můj příspěvek smazal a trolení v diskuzi jste ponechal. S takovým přístupem, to budete mít všude těžké. Je to totiž otázka sebereflexe. Každý je trochu ješitný, to je normální, ale pochlebování může vést k zaslepení. Mnoho zdaru.

9 1
možnosti
Foto

Prudit k panu Novákovi jste chodil Vy, ne já. Pan Novák neměl důvod smazat jediný můj příspěvek a také to neudělal.

3 2
možnosti
DR

Když vidím co se tady děje, tak se vůbec nedivím. O nic nepřicházíte.

2 0
možnosti
DK

Novák odchází z blogu iDnesu.

Hezčí vánoční dárek jsem dostat nemohl...

2 2
možnosti
Foto

J86a29n 87P75r54a35ž62á74k

15. 12. 2019 20:48

Stezujete si na verejny prostor, na kterem muzete pri dodrzovani danych pravidel zdarma publikovat sve clanky. Nic vam nebrani zalozit si svuj vlastni a tam si nastavit pravidla dle sveho uvazeni.

16 3
možnosti
BK

Honzo, tohle jsou zbytečný a nanicovatý hlody! To si tady opravdu nevidíte na špičku nosu? To se tady v tý stejný totalitě - ale z druhý strany, chcete rochnit až do soudnýho dne???? Klepat si tu na ramena, nadávat na komanče, na Rusko, Zemana, Babiše - a pak ve svornosti plkat někde u piva???? Tohle chcete???

6 9
možnosti
RP
ZH

Škoda, že to vzdáváte. Chápu, že váš zážitek je frustrující, ale je zde i plno fajn lidí.V

3 0
možnosti
BK

Ani netušíte, Tondo, jak mi to je líto. Nedávno pan Petřík..., teď Vy. A člověk je proti lidské zlobě a omezenosti bezmocný....

Samozřejmě, že vás chápu. Opravdu, ze srdce. Dokážu se vžít do toho, jak vám je a muselo být. Držte se, děkuji srdečně za vaše blogy a přeji Vám vše dobréR^R^

4 5
možnosti
DK

...je mi to líto

...proti lidské zlobě

...ze srdce chápu

...přeji vše dobré

...bezmocný proti omezenosti

Tak tohle bych ve čtyřech řádcích komentáře fakt nedokázal. Plakat nad Novákem a Petříkem v srdceryvném patosu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3308x
Rád analyzuji politický svět kolem sebe, jak domácí tak zahraniční. A pak to občas okomentuji. :-)

Seznam rubrik